Фотографія 1
13.03.2012р. на базі Брошнівського професійного лісопромислового ліцею відбулося засідання Школи молодого педагога ( на тему: «Шляхи професійного становлення молодого викладача в системі професійно-технічної освіти».) В роботі семінару взяли участь 20 молодих викладачів загальноосвітніх та спецдисциплін із ПТНЗ області. Наслідуючи В.О.Сухомлинського, необхідно прагнути того, щоб через три – п’ять років після закінчення вузу молодий спеціаліст знав удесятеро більше, ніж на початку своєї педагогічної діяльності, щоб йому не загрожувало “духовне закостеніння”, а учням – “нудне зубріння”.
Важливим етапом у процесі становлення молодих педагогів є адаптація молодих викладачів до навчальної діяльності. Значною мірою залежить від того, хто буде поруч , стане його наставником, підтримає , допоможе знайти правильне рішення в складних ситуаціях, повірити у власні сили. Зробити кожного педагога вдумливим, допитливим дослідником, допомогти не лише якомога скоріше осягнути професію, а й створити індивідуальну творчу лабораторію, забезпечити сприятливі умови для творчої самореалізації.
На порядок денний семінару виносились такі питання:
- нормативно-правові документи, які регламентують організацію навчально-виробничого та виховного процесів у ПТНЗ;
- педагогічна творчість молодого педагога- основа педагогічної майстерності;
- система планування роботи викладача в ПТНЗ.
З питань семінару виступили: Грищук Н.А.-методист навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти, Регейло Т.С.-керівник Школи молодого педагога, Креховецька М.Б.-методист Брошнівського ПЛПЛ.
Учасники семінару мали змогу відвідати відкриті уроки із застосуванням активних форм навчання. Їх було залучено до аналізу, заохочуючи свободу висловлювань, вільний обмін думками.
Про важливість психолого-педагогічного аспекту організації уроку теоретичного навчання розповіла Білецька І.І.- практичний психолог ПЛПЛ.
Учасники семінару залишились задоволеними доброю підготовкою та проведенням заходу. Адже від педагога залежить, чим стане серце дитини – ніжною квіткою чи засушеною корою.
Важливим етапом у процесі становлення молодих педагогів є адаптація молодих викладачів до навчальної діяльності. Значною мірою залежить від того, хто буде поруч , стане його наставником, підтримає , допоможе знайти правильне рішення в складних ситуаціях, повірити у власні сили. Зробити кожного педагога вдумливим, допитливим дослідником, допомогти не лише якомога скоріше осягнути професію, а й створити індивідуальну творчу лабораторію, забезпечити сприятливі умови для творчої самореалізації.
На порядок денний семінару виносились такі питання:
- нормативно-правові документи, які регламентують організацію навчально-виробничого та виховного процесів у ПТНЗ;
- педагогічна творчість молодого педагога- основа педагогічної майстерності;
- система планування роботи викладача в ПТНЗ.
З питань семінару виступили: Грищук Н.А.-методист навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти, Регейло Т.С.-керівник Школи молодого педагога, Креховецька М.Б.-методист Брошнівського ПЛПЛ.
Учасники семінару мали змогу відвідати відкриті уроки із застосуванням активних форм навчання. Їх було залучено до аналізу, заохочуючи свободу висловлювань, вільний обмін думками.
Про важливість психолого-педагогічного аспекту організації уроку теоретичного навчання розповіла Білецька І.І.- практичний психолог ПЛПЛ.
Учасники семінару залишились задоволеними доброю підготовкою та проведенням заходу. Адже від педагога залежить, чим стане серце дитини – ніжною квіткою чи засушеною корою.
Всього коментарів: 0 | |