12:32 Стан упровадження та перспективи розвитку STEM-освіти в Україні | |
Сьогодні, 8 грудня 2021 року, відбулося засідання колегії МОН. Директор Інституту Модернізації змісту освіти Євген Баженков представив стан упровадження та перспективи розвитку STEM-освіти в Україні. «Стратегія сталого розвитку в умовах глобалізації ґрунтується на амбітній меті досягнення європейських стандартів життя та зміцнення авторитету на міжнародній арені. Швидкий розвиток технологічних процесів, IT-галузі, робототехніки, нанотехнологій призводить до потреби у фахівцях, здатних до комплексної науково-інженерної діяльності. Сьогодні актуальним є вирішення питання щодо надання якісної освіти учням із технічних дисциплін», – зазначив Євген Баженков. Розвиток STEM-освіти є пріоритетним і здійснюється через усі форми здобуття освіти в Україні. Впровадження відбувається на базі онлайн-платформ, STEM-центрів, лабораторій, а також шляхом проведення фестивалів, квестів, конкурсів, змагань, хакатонів, екскурсій і практикумів. Протягом останніх п’яти років STEM упевнено утримує позиції серед освітніх брендів, привертаючи увагу вчителів, науковців і методистів. Директор ІМЗО зазначив, що впровадження STEM допоможе дітям стати ідейними, цілеспрямованими, творчими і надійними елементами команди та суспільства. Євген Баженков також розповів про перспективи розвитку STEM-освіти в Україні, які передбачають:
Варто зауважити, що в Україні вже успішно функціонують STEM-центри. Перші з них почали працювати в Києві, Дніпрі, Черкасах, Запоріжжі, Херсоні та Кропивницькому. Проведене Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» опитування на початку 2020 року показало, що в Україні працює понад 150 STEM-центрів і лабораторій. Під час засідання членами колегії МОН було ухвалено пропозиції Євгена Баженкова щодо створення робочої групи для розробки подальшого плану розвитку STEM-освіти.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |