10:04 Підготовка професійного мобільного робітника - вимога сьогодення | |
Сьогодні життя вимагає від нас фахівця-професіонала , який на відміну від людини-виконавця, здатний самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, впроваджувати їх в життя. Роботодавці зацікавлені не тільки в робітниках або фахівцях , а перш за все, у кваліфікованих працівниках, які володіють новітніми технологіями , сучасною технікою і устаткуванням. 16.03.2017р. на базі Івано-Франківського вищого професійного училища сервісного обслуговування техніки відбулось засідання методичної секції заступників директорів з навчально-виробничої роботи на тему: «Контроль за організацією навчально-виробничого процесу, як функція управління професійно-технічними навчальними закладами». Присутні відвідали уроки виробничого та теоретичного навчання, оглянули матеріально-технічної базу училища. Відкриваючи засідання секції, Гаврилюк І.О., начальник управління професійно-технічної, вищої освіти та молодіжної політики департаменту освіти, науки та молодіжної політики ОДА, звернув увагу на актуальність контролю за трудовою дисципліною викладачів, учнів у професійно-технічних навчальних закладах. Директор НМК ПТО Шафоростов О.О. акцентував увагу на стані навчально-методичної роботи в училищах області. Про проблеми розробки Держстандартів ПО на основі модульно- компетентністного підходу і їх впровдження в навчальний процес доповіли заступники директорів ПТНЗ Штурмай С.В. (ВХПУ№3), Берладин О.П.(ВПУ№21), Олійник Г.Б.(ЦПТО№21), що викликало у присутніх зацікавленість і жваве обговорення. Заступник директора ВПУ № 7 м. Калуша Стефанів М.Ф. по- ділилася досвідом про міжнародне і соціальне партнерство, співпрацю з роботодавцями при підготовці та працевлаштуванні випускників. Підприємці особливо зацікавлені в якісній підготовці майбутніх робітників , тому тісна співпраця з ними є дуже актуальною. Обговорювались питання кваліфікаційної та державної атестацій, оформлення облікової та звітної документації , а також важливість конкурсів фахової майстерності-як одна з форм підвищення професійної компетентності. | |
|
Всього коментарів: 0 | |