Головна » Матеріали » Нормативно-правова база » Різне |
Інформація
16.05.2012, 11:55 | |
Інформація
Про результати моніторингу рівня володіння ІКТ
педагогічними працівниками ПТНЗ області
станом на 01.05.2012р.
На виконання листа Міністерства освіти і науки¸ молоді та спорту України від 21.03.2012р. №1/9-209 «Щодо організації навчання педагогічних працівників ПТНЗ з використання ІКТ» відповідно до плану заходів з виконання Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти на 2011-2012 роки (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 07.06.2011р. №541) для забезпечення розвитку інформатизації професійно-технічних навчальних закладів навчально-методичним кабінетом організовано проведення моніторингу володіння інформаційно-комунікаційними технологіями директорів, заступників директорів, викладачів та майстрів виробничого навчання ПТНЗ області за орієнтованими вимогами до рівня володіння педправцівниками ПТНЗ основ ІКТ, запропонованими Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. Орієнтовані вимоги включали такі рівні володіння ІКТ: початковий, середній і достатній, високий, не володіють. За оцінкою спеціалістів вимоги вказаних рівнів досить високий, що дозволило узагальнити отримані дані і проаналізувати результати на обласному семінарі заступників директорів з навчальної роботи 24.04.2012р., який відбувся на базі КПАЛ. Моніторингом охоплено 1245 педагогічних працівників із 21 ПТНЗ області, з них: 142 педагоги не володіють ІКТ, що становить 11,4%, 535 – на початковому рівні (43%), 462 (37,1%) – на середньому і достатньому і 106 (8,5%) – на високому рівні. Результати моніторингу рівня володіння ІКТ, заступниками директорів ПТНЗ такі: на початковому рівні 21 працівник, що становить 34% від загальної кількості (61 чол.), середній і достатній мають 28 заступників (46%), високий – 8 осіб (13%), не володіють ІКТ 4 осіб (7%). Зокрема, серед заступників директорів з навчальної роботи (20 чол.) початковий рівень володіння ІКТ у 6-ох заступників (30%), 13 осіб – на середньому і достатньому рівні (65%), лише один заступник має високий рівень володіння ІКТ (ВПУ №21). Серед викладачів загальноосвітніх дисциплін початковий рівень мають 157 осіб, що становить 42% від загальної кількості (378), середній і достатній – у 137 педагогів (36%), високий – у 39-ох (10%); не володіють ІКТ 45 викладачів (12%). 22 викладачі загально-професійної та професійно-теоретичної підготовки із 224-ох не володіють ІКТ, що становить (9,8%), 86 (38,4%) – на початковому рівні, на середньому і достатньому рівні – 89 викладачів (39,7%), 27 педагогів – на високому рівні (12,1%). З 561 майстра виробничого навчання початковий рівень володіння ІКТ мають 263 (47%), середній і достатній – 199 (35,5%), високий – 28-ох майстрів (5%), не володіють 71 осіб (12,5%). Моніторинг рівня володіння ІКТ директорами ПТНЗ показав, що керівники всіх 21-го ПТНЗ володіють ІКТ. З них : на початковому рівні 8 (38%), на середньому і достатньому – 9 (43%), на високому – четверо (19%).
З метою підвищення комп’ютерної грамотності педагогічних працівників та ефективного використання ІКТ у навчально-виховному процесі пропонуємо:
- Дирекції ПТНЗ розробити заходи щодо повного залучення педагогічних працівників до навчання за відповідною програмою;
- Залучити до навчання тренерів з числа педправцівників ПТНЗ, які пройшли курс навчання за програмою «Intel – навчання для майбутнього» ;
- До 01.06.2012р. проінформувати НМК ПТО про форми організації навчання педагогів, що не володіють ІКТ.
Директор НМК ПТО Анна Колобанько
Виконавець: Х.Битківська
| |
Переглядів: 630 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |