14:26 ПРЕЗЕНТОВАНО 3 НОВІ МОБІЛЬНІ ЗАСТОСУНКИ ДЛЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ САНТЕХНІЧНИХ ПРОФЕСІЙ | |
Учні, які навчаються сантехнічних професій, можуть користуватись новими мобільними застосунками з модулів: Вони створені за навчальними посібниками та мають покрокові ілюстрації виконання завдань, тести для самоперевірки та відео, які додаються до кожного розділу. «Нині ми створюємо різний онлайн-контент для учнів профтехів. Однак головними викликом є створення одночасно інформативного та інтерактивного контенту для молоді. Тобто потрібно продумати не тільки зміст курсу або посібника, але і спосіб передавання цієї інформації учням. Зокрема, чудовим рішенням є мобільний застосунок. Це зручно, доступно і швидко. Саме такими критеріями маємо керуватись, коли створюємо контент для покоління, яке не уявляє себе без смартфона», – зазначила директорка директорату професійної освіти МОН Ірина Шумік. Особливістю мобільних застосунків є їхня доступність: учні можуть навчатись офлайн незалежно від місця перебування та під‘єднання до інтернету. Розробники також оновили функціонал застосунку. Тепер користувачі можуть робити виділення, вставляти примітки, копіювати матеріал і збільшувати зображення. З’явилась можливість встановити додаток на комп’ютер. «Ми створили перший українськомовний освітній ресурс, який забезпечує 80% обов’язкових знань для учнів сантехнічних професій. Звичайно, можна знайти безліч відео в Інтернеті, однак вони часто неналежної якості. Важливо, що вся інформація є актуальною та може бути оперативно доповнена», – коментує експерт проєкту EdUP Максим Пєховка. Досвід створення першого такого застосунку «Труби і арматура» показав, що такий формат навчання підходить не тільки учням, а й педагогам. Він допомагає адаптувати освітній процес до нових реалій. Застосунки доступні для завантаження на мобільні пристрої Android з Play market та з сайту EdUP для використання на комп’ютерах. Проєкт реалізовується експертами проєкту «Публічно-приватне партнерство для поліпшення сантехнічної освіти в Україні» (EdUP).
| |
|
Всього коментарів: 0 | |