Головна » Матеріали » Нормативно-правова база » Різне

Інформація
[ Викачати з сервера (116.0 Kb) ] 10.12.2010, 17:04
Інформація про участь учнів ПТНЗ області у ІІ етапі ХІ Міжнародного конкурсу
з української мови ім.П.Яцика
     Відповідно до наказу головного управління освіти і науки облдержадміністрації від 28.10.2010р.№703 у листопаді 2010 р. з метою сприяння утвердженню державного статусу української мови, піднесення її престижу серед учнівської молоді та згідно з Положенням про Міжнародний конкурс з української мови ім. П.Яцика у професійно-технічних навчальних закладах області проходив І та ІІ етапи конкурсу.
     У ІІ етапі конкурсу взяли участь 40 учнів професійно-технічних навчальних закладів – переможців І етапу конкурсу. Богородчанським професійним будівельним ліцеєм, на базі якого проводився конкурс, було створено необхідну навчально-матеріальну базу, що забезпечило належні умови його проведення. Слід зауважити, що в цьому році умови проведення конкурсу були дещо спрощені у порівнянні з минулими роками. Конкурс проводився лише з писемного мовлення.
     Результати конкурсу засвідчили, що рівень знань учнів, вміння спілкуватися українською мовою зростає. Проведення такого конкурсу виховує у молодого покоління любов до мови свого народу, усвідомлення того, що українська мова є генетичним кодом нації, формування в молодої людини почуття патріотизму.
     Належний рівень знань з писемного мовлення показали учні першого курсу Анійчин Наталія (ВПУ №21), Тріщ Вікторія(ПЛПЛ), Книш Наталія (ПТУ №31) Іванишин Мар’яна (ВПУ №13), Варищук Іванна (ОПЛЕТ), Стрипко Тетяна (ЦПТО№1), Буряк Юлія (ПБЛ), Медведчук Андрій Іванович (ПЛАТіБ) та другого курсу Цібій Ірина (ОПЛЕТ), Ожгевич Любов (ВПУтаРС), Сойчук Марія (КПЛСП), Яремчук Ольга (ВПУ№13), Гринішак Тетяна (ВПУ №21), Козак Марія (ЦПТО №1), Кравчук Уляна (ПЛПЛ), Лагетко Христина (ПЛАТіБ), Семчук Христина (ВПУ№7)
     Однак окремі заклади профтехосвіти області приділили недостатню увагу питанням підготовки учасників до ІІ етапу конкурсу (ППЛ, ПТУ №11, ПТУ №34, ПТУ № 32,). Мабуть, причина не у відсутності обдарованої молоді в даних навчальних закладах, а в небажанні викладачів української мови відповідально ставитися до виконання своїх посадових обов’язків.  
     Особливо важким для учнів як першого так і другого курсу є написання творчих робіт. Немає послідовності викладення думок, доказовості, допускаються відхилення від теми та помилки у оформленні речень.
     Директорам усіх навчальних закладів слід звернути увагу на обов’язкове внесення до річного плану роботи навчального закладу та планів роботи методичних комісій заходів, направлених на піднесення національної свідомості та виховання в учнів стійкої мотивації до вивчення мов, забезпечення інтелектуального, духовно-морального та емоційного формування особистості.
Категорія: Різне | Додав: nmkpto
Переглядів: 560 | Завантажень: 190 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: