Головна » Матеріали » Передовий педагогічний досвід » Каталог передового педагогічного досвіду

Анатований каталог ППД
06.11.2017, 17:26

Анотований каталог передового педагогічного досвіду педагогічних працівників ПТНЗ                      Івано-Франківської області

 №

з/п

 Назва    ПТНЗ 

ПІБ автора         

(авторського колективу)

Тема (назва ) педагогічного досвіду Короткий опис педагогічного досвіду
1 ППЛ Кішка Наталія Сергіївна Встановлення,реалізація міжпредметних звя'язків загальноосвітніх предметів з предметами профтехциклу і виробничого навчання Використання комплексу методичних засобів для здійснення творчого розвитку учнів та гармонійного поєднання з предметами профтехциклу,  впровадження нестандартних форм і методів навчання для реалізації міжпредметних звя'язків.
2 ППЛ              Круп'як                   Оксана Дмитрівна На допомогу викладачу. Збірник тестових завдань з предмета "Бухгалтерський облік" Тестові завдання по кожній темі згідно програми з предмета "Бухгалтерський облік". рекомендовано для повторення попереднього матеріалу на уроці.
3 ППЛ          Круп'як                   Оксана Дмитрівна Формування в учнів професійної компетентності та практичних навиків на уроках бухгалтерського обліку Підвищення ефективності навчання учнів шляхом підбору та впровадження доцільних тем та вправ у навчання бухгалтерського обліку, досягнення успіху для професійної та підприємницької діяльності. 
4 ППЛ Мисак Богдан Павлович Формування військово-патріотичної готовності учнівської молоді до захисту Вітчизни Обгрунтована сутність формування фізичної, громадянської, психологічно-вольової та загальної військово-патріотичної готовності учнівської молоді до захисту України.
5 ППЛ Кубай Андрій Павлович Конкурс професійної майстерності "Кращий за професію слюсар з ремонту рухомого складу" Конкурс проводиться в рамках декади залізничних професій Івано-Франківського професійного політехнічного ліцею серед учнів групи залізничного спрямування з професії "Слюсар з ремонту рухомого складу".
6 ППЛ             Паляниця              Ірина Степанівна Формування та активізація пізнавального інтересу, а також моделювання життєвих ситуацій на уроках економіки

Метод моделювання як перспективний план економічних процесів.                                                                       Метод активізації пізнавальної діяльності, як універсальний метод у формуванні світогляду.

7 ППЛ              Боднар                      Ірина Ярославівна Метод проектів як засіб формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців

       Метод проектів як ефективна технологія.                    Метод проектів у викладанні природничих дисциплін: як спосіб реалізації регіонального компоненту, як метод формування екологічно-свідомої особистості,  як засіб формування професійних компетентностей.          

 

8 ППЛ         Герасимович        Світлана Петрівна Використання методу проектів на уроках профтехциклу Методичний посібник з предмета "Основи технічного редагування та оформлення тексту", розробки відкритих уроків з використанням методів проектів : урок "Моделі ламінаторів і їх будова", уроки в/н "Автоматизація створення однотипних документів з різними реквізитами", "Основи технічного редагування та оформлення тексту" (конкурс), "Робота з об'єктами", "Робота з текстом".
9 ППЛ                Цапар                   Богдана Олексіївна Вправи на розвиток логічного мислення на уроках української літератури Методичний посібник містить шість видів вправ, які стимулюють розвиток логічного мислення дитини, комбінаторних здібностей, активізують розумову діяльність. Це саме ті якості, які так необхідні в сучасному житті.
10 ППЛ           Гриньків                  Василь Васильович Методика проведення виробничої практики в цехах базових підприємств

Забезпечення точності виготовлення зварних конструкцій. Типи і види  дефектів при зварюванні.

11 ППЛ             Зебец                   Ярослав Богданович Використання інноваційних методів навчання на уроках в/н і предметів профциклу Розробки відкритих уроків з використанням інноваційних методів навчання з предмета "Технологія електромонтажних робіт. Тема уроку: Пробивні роботи.
12 ППЛ          Горальчук                Тетяна Романівна Робота в групах на уроках як успішна інтерактивна система навчання і виховання учнів Робота в групах як ефективна форма роботи.Робота в групах при викладанні природничих дисциплін. Переваги групової форми роботи над індивідуальною чи колективною.
13 ППЛ           Співак                     Степан Тимофійович Встановлення, реалізація міжпредметних зв'язків загальноосвітніх предметів з предметами профтехциклу і в/н з метою удосконалення якості підготовки кваліфікованих робітників з урахуванням вимог сучасного виробництва, техніки, культури, перспектив їх розвитку та потреб регіону" "Теоретичні основи та актуальні проблеми впровадження міжпредметних зв'язків при підготовці кваліфікованих робітників за професією: електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин".
14 ППЛ               Перхулин                Марія Федорівна Впровадження інноваційних методів навчання при викладанні предметів профциклу з метою вдосконалення якості підготовки кваліфікованих робітників з урахуванням вимог сучасного виробництва Розробка відкритих уроків з теоретичного навчання на тему: "Програма для створення публікацій", "Архівування файлів", Інтегрований позаурочний захід з предметів профциклу - конференція на тему "Я пишаюсь своєю професією". Методичний посібник з вивчення предмету "Інформаційні технології" для професії "Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж слюсар-електрик з ремонту електроустаткування". Методичні розробки позаурочних заходів.
15 ППЛ      Шулятицька           Зоряна Мирославівна Використання інтерактивних технологій на уроках виробничого навчання Розробки відкритих уроків з виробничого навчання на тему: "Інвентаризація запасів", "Нарахування відпускних та допомоги з тимчасової втрати працездатності", конкурс  "Найрозумніший обліковець".
16 ППЛ          Воробець                Галина Миколаївна Міжпредметні зв'язки математики з предметами  професійного циклу Пояснення нової теми з опорою на раніше відомий учням фактичний або теоретичний матеріал із курсів професійного циклу. Створення проблемних ситуацій на міжпредметній основі, постановка проблемних завдань, що вимагають перенесення й узагальнення знань, засвоєних при вивченні суміжних предметів. 
17 ВХПУ№3               Тронь                          Юлія Олександрівна Новітні методи навчання при вивченні розмовної англійської мови Зміст досвіду полягає в широкому використанні інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови.
18 ВХПУ№3 Калина Лілія Ігорівна  Професійне спрямування при вивченні природничо-математичних дисциплін Зміст досвіду полягає у поєднанні професійних знань учнів із загальноосвітніми предметами, зокрема математикою, інформатикою, інформаційними технологіями.
19 ВХПУ№3          Мельничук               Оксана Олексіївна Використання прогресивних технологій при проведенні уроків спеціальних дисциплін Зміст досвіду полягає у впровадженні в навчальний процес прогресивних технологій, які викликають постійну активність учнів, взаємодію викладача та учнів.
20 ВХПУ№3            Федюк                      Микола Васильович  Використання міжпредметних зв'язків та нових технологій на уроках спеціальних дисциплін Зміст досвіду полягає в підготовці учнів здатних оволодіти комплексними, виробничими і трудовими процесами. Міжпредметні зв'язки використовуються, як фактор підвищення свідомого засвоєння знань і відкривають широкі можливості.
21 ВХПУ№3

     Лозовик           Олександра Степанівна

Засоби активізації розумової діяльності учнів на уроках спеціальних дисциплін Зміст досвіду полягає в гуманітаризації вивчення предметів інтеграції викладання із загальноосвітніми предметами. Використанні іфнормаційно-комунікаційних технологій з урахуванням регіонального компоненту.
22 ВХПУ№3 Кіцела Олеся Миколаївна Інтерактивні технології навчання, як засіб формування творчої особистості учня на уроках художніх дисциплін Зміст досвіду полягає в широкому використанні інтерактивних методів навчання на уроках рисунку та живопису, що допомагає формувати творчу особистість учня.
23 ВХПУ№3            Винничук             Людмила Василівна Використання інтерактивних технологій на уроках біології Зміст досвіду полягає в широкому використанні інтерактивних методів навчання на уроках біології, що допомагає формувати творчу особистість учня.
24 ВХПУ№3 Плитус Любов Іванівна Розвиток творчих здібностей учнів на уроках словесності Зміст досвіду полягає у використанні сили образного та логічного мислення у вихованні і вмінні відстоювати загальнолюдські та національні цінності.
25 ПБЛ         Царевич              Ярослава Федорівна  Ігрові технології навчання на уроках технології - основа професійної компетентності учнів Система викладання технології мулярських, електрозварювальних робіт та технології монтажу санітарно-технічних систем і устаткування. Головним у цій системі є особистість учня, якого треба переконати, що він повинен стати не просто висококваліфікованим робітником на ринку праці, а компетентним, соціально зрілим. Кожен урок викладача - це спільна творча пошукова праця, де створюються ситуації успіху для кожного учня. Інноваційний підхід до учнів дає можливість формувати активність, творче мислення, самостійність, комунікабельність, відповідальність, саморозвиток.
26 ВПУ № 7 Шипова Алла Євстахіївна Технологія розвивального навчання, робота над навчальним проектом, технологія інтерактивного навчання Використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації на основі літературних творів.
27 ВПУ № 7           Валіхновська              Алла Олександрівна Технологія оптимізації інтегрованих уроків Використання нестандартних інтерактивних уроків з метою формування в учнів компетенцій
28 ВПУ № 7           Каралаш                 Наталія Володимирівна Технологія розвивального навчання, ефективні засоби навчання. Використання інформаційних технологій в ПТНЗ Розміщення на картках індивідуальних завдань, використання тренажерів з електронного підручника.
29 ВПУ № 7        Прокопів            Валентина Василівна Освіта для всіх: технології формування творчої особистості Допрофільна підготовка з учнями спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату, дітьми з особливими потребами
30 ВПУ № 7                Когуч                     Світлана Богданівна Обслуговування відвідувачів. Технологія організації групової навчальної діяльності. Інноваційні технології на уроках професійно-теоретичної підготовки учнів за професією "кухар; офіціант" Навчальний матеріал сприяє процесу навчання і представлений в різних формах: опорно-логічних схемах, таблицях, презентаціях учнівських рефератів, роздаткового матеріалу, а також використанням мультимедійної дошки.
31 ВПУ № 7 Шопа Надія Данилівна Технології формування творчої особистості ситуації успіху Еврістичні завдання з професійним спрямуванням, які формують технологію мислення в учнів.
32 ВПУ № 7 Ярцева Ірина Анатоліївна Збірник задач з фізики з професійним спрямуванням Активізація розумової діяльності учнів на уроках фізики шляхом розв'язування задач.
33 ПЛПЛ            Шкромида               Зіра Михайлівна Застосування активних форм і методів навчання як один із шляхів формування пізнавальних інтересів учнів у процесі викладання біології Досвід полягає у використанні різноманітних прийомів навчання, беручи за основу ефективне застосування засобів активної пізнавальної діяльності учнів, а саме: обсяг та характер навчального матеріалу; рівень готовності учнів до навчальної діяльності; індивідуальні особливості учнів; тип уроку та його етапи, на яких застосовуються ті чи інші засоби інтерактивного навчання.
34 БПБЛ Рогів Марія Іванівна Міжпредметні зв'язки - основа інтегрованого навчання Головна педагогічна ідея полягає у розвитку розумових та пізнавальних здібностей, інтересу умов до історичних знань, створення їх цілісної системи. Міжпредметні зв'язки та інтеграція навчальних предметів можливі за умов: об'єкти вивчення повинні бути близькими за проблемами; в інтегрованих предметах використовуються однакові або споріднені методи дослідження; інтегровані навчальні предмети базуються на спільних закономірностях, теоретичних концепціях.
35 БПБЛ        Басараб           Володимир Ярославович Комплексно-методичне забезпечення предмета "Бухгалтерський облік"  Посібник "Бухгалтерський облік: теорія і практика" видано для використання при проведенні теоретичних та практичних занять, перелік завдань для самостійної роботи учнів, для проведення поточного та підсумкового контролю. Окремо видано зошит для проведення лабораторних-практичних робіт "Бухгалтерський облік".
36 БПБЛ

Підчук Наталія Іванівна

"ІКТ на уроках хімії та біології" Використання ІКТ на уроках хімії та біології дозволяє розглядати значний обсяг матеріалу; покращує наочність подачі матеріалу за рахунок кольору, звуку, руху, прискорює темп уроку, учні виявляють інтерес до вивчення предмета, розвивається творча активність. 
37 ВПУ№13              Третяк                       Богдан Володимирович Розвиток дослідницької діяльності учнів ПТНЗ, як продуктивний метод навчання, з елементами дистанційного навчання Даний продуктивний метод навчання дозволяє готувати кваліфікованих механіків, дозволяє проводити ремонти сучасних автомобілів, які постійно вдосконалюються, а процес навчання вимагає використання всіх видів навчання.
38 ВПУСОТ

               Семків                     Богдан Васильович

Використання творів кіномистецтва на уроках історії в професійно-технічних навчальних закладах Використання інформаційно-комунікаційних та мультимедійних засобів, котрі допомагають створити повноцінне наочне середовище при проведенні уроків історії. Основою авторського підходу є методика застосування на уроках історії творів світового та українського кіномистецтва. Твори кіномистецтва стимулюють мотивацію навчання, підвищують ефективність заняття та якість освіти. Лишень той народ, який першим реалізує можливості комунікацій і веде їх до навчальної методики, очолюватиме світовий освітній процес.
39 ВПУ№14          Іваницький Любомир Михайлович Використання сервісів хмарних технологій від GOOGLE+, з широким спектром програм для бізнесу, дому і офісу, навчання інновацій Дані технології дають можливість створювати, редагувати офісні документи, зберігати їх на електронному  диску для колективного опрацювання. Всі комп'ютерні ресурси надаються інтернет - користувачу як онлайн сервіси.
40 ПЛАТіБ Савчук Тарас Васильович Особливості застосування проблемного навчання на уроках професійно-теоретичної підготовки Використання проблемного методу навчання дає можливість учням засвоювати знання і формувати вміння та навички, вдосконалювати їх шляхом  самостійних практичних та розумових дій, сприяє розвитку технічного мислення, сприяє успішному вирішенню завдань, підвищенню якості підготовки кваліфікованих робітників в ПТНЗ та конкурентоспроможності їх на ринку праці. Проблемне навчання можливе на будь-якому рівні вивчення. Воно допомагає учням самостійно засвоювати знання, стимулює творчий підхід до навчання, урізноманітнює його. Структура проблемного уроку відповідає теорії пізнання і включає виникнення проблемної ситуації, постановку проблеми, висунення пропозиції, обгрунтування та доведення гіпотези, перевірку правильності рішення проблеми.
41 ПЛАТіБ

   Волочій Іван Іванович       

Застосування опорних конспектів на уроках професійно-теоретичної підготовки Залежно від складності теми, типу уроку і навіть рівня знань учнів, опорні конспекти можна використовувати під час закріплення матеріалу. Використовуючи опорні конспекти, можна економити навчальний час, який можна використати для демонстрації кінофільму, більше приділяти часу на пояснення та засвоєння незрозумілого матеріалу, складних термінів по новій темі, враховуючи при цьому індивідуальні особливості кожного учня. Позитивний вплив застосування на уроках професійно-теоретичної підготовки опорних конспектів проявляється у неодноразовому повторенні нового матеріалу за урок, активізації розумової діяльності, підвищенні якості знань, що дає змогу оптимізувати зміст навчального матеріалу, підвищити рівень діяльності як викладача так і учнів.
42 ПЛАТіБ              Соловчук                      Алла Степанівна                Специфіка та ефективність викладання уроків спецдисциплін Ефективним може бути лише той урок, який побудований з урахуванням теоретичного матеріалу та специфіки відображення життя. Пріоритетним напрямом у вирішенні проблеми щодо ефективності викладання спецдисциплін залишається всебічне вдосконалення педагогічної майстерності всіх викладачів. 
43 ПЛАТіБ Магас Оксана Романівна          Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури   Зміст досвіду: розвивати в учнів інтерес до творчості, добирати особистісно-значущий матеріал, що збагачує інтелектуальну, моральну, емоційно-вольову, естетичну сфери, щоб кожен учень став повноцінним, самодостатнім, творчим суб'єктом діяльності, пізнання спілкування.
44 ВПУ№21 Рудик Зіновія Богданівна Розвиток критичного творчого мислення учнів у процесі вивчення української мови та літератури з метою підготовки до активної участі в житті українського демократичного суспільства Перспективність досвіду полягає у забезпеченні самореалізації особистості учня. Результативність -  розвитку мотивації вивчення української мови та літератури в контексті світової культури; формування власної думки та активної життєвої позиції.
45 ВПУ№21 Кубарич Віра Миколаївна Формування національної свідомості учнів на уроках української мови та літератури із застосуванням інноваційних технологій Перспективність досвіду - зробити процес навчання творчим; використання інноваційних технологій забезпечує формування стійкого інтересу учнів до предмета, сприяє розвитку їх мислення й формування мовленнєвої культури. Результативність - підвищується інтерес до вивчення рідної мови та літератури; зростає мотивація навчальної і пізнавальної діяльності учнів.
46 ВПУ№21             Станко                 Людмила Степанівна Диференціація навчання з елементами інтерактивних технологій Перспективність досвіду - рівнева диференціація є запорукою розвитку дітей з різними здібностями та інтересами, вона спрямована на особистісно-орієнтоване навчання. Результативність - застосування диференційованого підходу спрямоване на оволодіння всіма учнями певного мінімуму знань, умінь та навичок, необхідних для здобуття професії.
47 ВПУ№21         Сливка                    Оксана Володимирівна Розвиток підприємницьких здібностей учнів Перспективність досвіду - зацікавленість учнів економічними дисциплінами, формування у них економічної свободи і незалежності. Результативність - зростають в учнів оптимістичні погляди на життя, на власні можливості.
48 ВПУ№21 Воропай Ірина Іванівна Розвиток творчих здібностей учнів - основа професійної спрямованості особистості Перспективність досвіду - надається можливість учневі самореалізуватись. Результативність - зростає інтерес до практичних занять, формується креативне мислення.
49 ВПУ№21 Тимків Іван Михайлович Використання передових методів праці на уроках виробничого навчання Перспективність досвіду - використання приспосіблень у металообробці покликані полегшити роботу та покращити якісні і кількісні показники виготовленої продукції. Результативність - підготовка робітників спроможних працювати на підприємствах регіону.
50 ВПУ№21          Терещенко         Любов Іванівна Інноваційні технології в автоматизації бухгалтерського обліку Перспективність досвіду - використання інноваційних технологій забезпечує формування стійкого інтересу учнів до професії, сприяє розвитку їх професійних умінь і навиків. Результативність - вміння користуватися інформаційними технологіями, бути носієм інформаційної культури.
51 ВПУ№21

          Дрогомирецький               Іван Михайлович

Використання інноваційних технологій в галузі машинобудування з напряму електрогазозварювання

Перспективність досвіду - зміст навчання, його організація відповідають міжнародним вимогам. Результативність - підготовка висококваліфікованих робітників.

52 ВПУ№21 Михайлюк Лев Львович Розвиток творчої думки учнів у процесі самопідготовки Перспективність досвіду - впровадження окремих елементів методики випереджаючого навчання, використання інструктивних карт для самопідготовки учня. Результативність - забезпечення тісного взаємозв'язку теорії і практики.
53 ЦПТО№1              Коростенська            Марія Василівна Використання інтерактивних технологій при проведенні уроків виробничого навчання з професії "Кравець ;Вишивальник" Розробка авторських навчально-методичних посібників: "Інтерактивні технології навчання. Урок-дискусія  у формі ток-шоу" та "Виконання вишивки в сучасному одязі". Створено комплекс навчально-методичного забезпечення з професії, обладнано виробничу майстерню. До напрацьованого матеріалу ввійшли розроблені інструкційні карти, завдання для перевірки опорних знань учнів: пізнавальні завдання для перевірки засвоєння  знань для здібних учнів;  спеціальні завдання для перевірки засвоєння менш підготовлених учнів; залікові завдання; мультимедійні презентації "З історії рукава", "Обробка волана", "З історії кишені" відеофільм "Послідовність обробки кишені в листочку"). Досвід адресується викладачам та майстрам виробничого навчання ПТНЗ швейного профілю.
54 ЦПТО№1         Сігель                        Марія Олександрівна Використання сучасних інформаційних технологій при підготовці та проведенні уроків професійно-теоретичної підготовки Комп'ютерна техніка надає нові можливості для творчого розвитку учнів та викладачів, дозволяє урізноманітнити традиційне навчання, впроваджувати в його процес нові ідеї. Вона дає можливість звільнитися від нудної роботи в процесі підготовки до занять учня і вчителя, вносити в нього елементи пошуку, творчості і новизни, значно збагатити і покращити навчальну базу кабінету, краще систематизувати навчальні матеріали, зробити їх більш доступними і зручними у користуванні.  Використання сучасних інформаційних технологій  дало  можливість викладачу Сігель М.О. створити електронну базу матеріалів  з предметів "Малюнок", "Конструювання одягу", "Постиж". До такої бази  входить насамперед навчальна література, довідники, а також конспекти лекцій з предметів, ілюстративні матеріали, фільми, мультимедійні презентації, інструкції до лабораторно-практичних робіт та приклади їх виконання, схеми, опорні конспекти, питання для самоконтролю, тестові завдання, завдання для самостійної роботи, критерії оцінювання знань учнів. Учні можуть користуватися наявними матеріалами як в кабінеті, який оснащений комп'ютерами, так і вдома. Використання інформаційних технологій дає можливість викладачеві застосовувати пошукові форми навчання та  інші нестандартні форми проведення уроків, що активізує пізнавальну активність учнів, формує в них самостійність і свідоме ставлення до здобуття нових знань
55 ЦПТО№1               Скрипка                  Наталія Михайлівна Використання інтерактивних методів навчання при вивченні новітніх технологій обробки деталей та вузлів швейних виробів Використання інтерактивних методів навчання дає можливість відпрацювати моделі поведінки, необхідність для успішної професійної та підприємницької діяльності. Досвіт адресується викладачам спецдисциплін та майстрам виробничого навчання ПТНЗ швейного профілю.
56 ЦПТО№1     Петренко                   Ольга Василівна           Навчально-методичний супровід вивчення математики у ПТНЗ Успішне володіння особистостями певними прийомами математичної діяльності та навичками їх практичного застосування, забезпечення умов для досягнення кожним учнем практичної компетенції. Досвід адресується викладачам математики ПТНЗ.
57 КПЛСП        Осачук                     Степан Михайлович            Розвиток логічного мислення на уроках інформатики як засіб інформаційної компетентності учнів  Досвід полягає у широкому і ефективному використанні новітніх інформаційних технологій у всіх сферах діяльності. Формування розвитку культури молодої людини, отримання нею новітніх знань, які вона зможе використати у житті і в майбутній професії.
58 ГПЛ               Вінтоник                    Надія Дмитрівна    Використання інформаційних технологій на уроках математики Інформаційні технології навчання відкидають одноманітність, посилюють інтерес до предмета, навчання, розвивають продуктивне мислення, вчать культури спілкування та в кінцевому результаті ведуть до підвищення рівня знань з математики.
59 ГПЛ          Хандусь                  Світлана Дмитрівна          Використання активних методів навчання Активні методи навчання дозволяють активізувати пізнавальну діяльність учнів на уроці, дають можливість кожному учню виконувати посильні завдання на уроці, розкривати свої здібності та нахили. В кінцевому результаті ведуть до підвищення рівня знань з предмета.
60 ГПЛ      Кітура                   Михайло Миколайович Використання сучасних освітніх інноваційних  технологій на уроках спеціальних предметів Систематичне використання інтерактивних технологій навчання та індивідуальний  підхід до учнів дають можливість підвищити рівень знань учнів, а значить їх загальну культуру, рівень оволодіння програмним матеріалом та сприяють всебічному гармонійному розвитку особистості.
61 ГПЛ            Андрусяк                   Марія Миколаївна Формування патріота високої громадської свідомості на уроках історії Провідною ідеєю освіти на сучасному етапі в українській державі є гуманізація, адже гуманітарна освіта є засобом і сферою формування державного етносу розвитку особистості, як найвищої цінності суспільства. Викладання історії є запорукою формування національної свідомості, національного духу волелюбності, національно-патріотичних поривань. Національно-патріотичне виховання - це грунт для формування національної свідомості молоді.
62 КПАЛ            Досин                       Оксана Миколаївна Акмеологічний  підхід у викладанні історії Використання акмеологічних технологій дає можливість сформувати і закріпити у самосвідомості  затребувану необхідність у саморозвитку у саморозвитку та самореалізації, що дозволяє самоактивізувати особистісне та професійне Я. 
63 ОПЛЕТ Ошур Галина Миколаївна Професійне спрямування на уроках української мови Збірник текстів для переказів та диктантів з професійним спрямуванням для різних професій.
64 ОПЛЕТ Мандзюк          Олександра Дмитрівна Контрольні роботи з виробничого навчання за професією "Кухар,кондитер"  Логічно підібрані, диференційовані контрольні запитання, що охоплюють зміст певної теми.
65 ОПЛЕТ Семяник Ганна Іванівна Опорні схеми з виробничого навчання за професією        "Кухар, кондитер" Викладання нового матеріалу здійснюється поетапним і стислим поясненням за опорними схемами

66

ВПЛ Кульбанський        Валерій Олександрович Виховання морально-стійкого, здорового захисника Вітчизни

 

Організація навчального процесу під час вивчення окремих тем  з предмета "Захист Вітчизни" та в позаурочній роботі підтвердила ефективність застосування інноваційних педагогічних технологій в розвитку предметних та громадянських компетенцій учнів, також сприяє у  формуванні громадянина-патріота України.

67 КПЛ Павлюк Іван Ігорович Оптимізація уроку математики через узагальнення та систематизацію знань учнів  Сприяти всебічному розвитку учнів ліцею, повноцінному оволодіванню всіма компонентами навчальної діяльності, стимулювати розвиток творчого мислення при розв'язуванні задач та їх застосування на практиці.

 

Категорія: Каталог передового педагогічного досвіду | Додав: nmkpto
Переглядів: 1695 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: